چندتا چیز میز عاشقونه!!!
posts
چندتا چیز میز عاشقونه!!!

 


گـاهــﮯ نـدانـسـتـﮧ از یــک نـفـر بـتـﮯ درســت مــیـکـنـﮯ

آنــقـدر بـزرگ کـﮧ از دســت ابـراهـیـم نـیـز کــارـﮯ بـر نـمـﮯ آیـد


♥♥♥♥♥



گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم


♥♥♥♥♥



مهربانيت را به دستي ببخش ؛ که مي داني با او خواهي ماند ....

وگرنه حسرتي مي گذاري بر دلي که دوستت دارد ... !!!



♥♥♥♥♥



به "سگ" استخون بدی ..

دورت میگرده

واست دم تکون میده !!!

من به تو "دل " داده بودم ... لعنتـــــــــــــــــــی !!!!!


♥♥♥♥♥



گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی ...


♥♥♥♥♥



گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه ...

؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی .... 



♥♥♥♥♥



دلم تنگ شده

براي وقتي كه مي گفتي :دلم واست تنگ شده

دلم تنگه..

براي بودنت

شايدم لبخند خودم

دلم براي همه چيز تنگ شده جز

نبودنت !


♥♥♥♥♥



برای خیانت ،

هــــزار راه هــســــت اما هـیــچ کــــدام

به انـــدازه تــــظـــاهـــر

به دوست داشتن کــثـیــف نـیـســـت ...

♥♥♥♥♥


دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،


آهای جماعت...

میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟

شما دقیقا چه رنگی هستید؟!

رمانتیک...


Powered by : قالب و كدهاي جاوا: قالبسرا

نظرات شما عزیزان:

امیر محمد
ساعت17:26---29 تير 1391
اومدم و تا آخر این صفحه همه مطالبت رو خوندم و یک چیز دیگه اینکه قالب جدیدت خیلی خیلی قشنگه

انیس
ساعت16:11---14 تير 1391
خواهش میکنم...خجولتم نده....!!!

hkds
ساعت22:53---13 تير 1391
یعنی واقعا نفهمیدی؟....

دیگه دوست ندارم....نارفیق ... کی برد نگاه نکرده...دلمو شکوندی...پاسخ:اااااا انیس تویی؟؟؟؟ عجب ابتکاری کلک!!!!!از حرفات شک کردم تو باشی!!!!بابا ابتکارررررررررر!!!


saman
ساعت9:02---13 تير 1391
خوب کوثر جان خوندم خعلی خعلی قشنگ بود مرسی عزیزم

saman
ساعت8:55---13 تير 1391
راستشو بگم سرسری خوندم ببخشید حس خوند نداشتم اما آخری خعلی موضوع جالبی داشت

کوثر جان شما گلی یدونه ای ممنون از حضورت
کوثر جان وظیفست ببخشید که سرسرس خوندم بعدا میخونم اشکال نداره عزیزم ؟ بازم میام


hkds
ساعت19:57---12 تير 1391
خیلی تاثیر بگذار بود....ممنان....

حالا اگه گفتی من کیم؟
پاسخ:وااااا!!!من چه میدونم تو کی باشی!!!!


هدي
ساعت16:09---12 تير 1391
سلام چرا لينكت تو وبم نمايش داده نميشه

هدي
ساعت16:09---12 تير 1391
سلام چرا لينكت تو وبم نمايش داده نميشه

هدي
ساعت16:09---12 تير 1391
سلام چرا لينكت تو وبم نمايش داده نميشه

کیمیا
ساعت16:00---12 تير 1391
ببخشید کوثر جون اگه دیر به دیر سر می زنم آخه فعلا مریض احوالم...
ولی تو منو خجالت زده می کنی!
چون کلی نظر نوشته بودی!

باور کن نمیدونستم جواب کامنتاتو از بس که تعریف کرده بودی چی بدم!



هدي
ساعت15:59---12 تير 1391
سلام گلم در هردو وبم لينك شدي

الهه
ساعت12:12---12 تير 1391
عالی و جلب!

ندا
ساعت21:46---11 تير 1391
very nice TNQ!!!!

کیمیا
ساعت14:43---11 تير 1391
کوثر جون منو نمی لینکونی...؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ar | یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, |


Close All